Update uit de receptenhoek

Onlangs heb ik twee recepten toegevoegd: pastasaus à la Sophie Loren (uit de Libelle) en stoofpeertjes uit de slowcooker.

Over de pastasaus van La Loren wil ik het volgende kwijt: ik heb deze saus nu 2 keer gemaakt, en hij is verrukkelijk (rustig aan met de ansjovis, die maakt het erg zout). In haar recept beschrijft Sophia het ‘opbakken’ van de pasta. De eerste keer heb ik dat gedaan, maar ik vond niet dat het iets toevoegde, dus heb ik het de tweede keer achterwege gelaten.

Linguine met saus à la Sophia Loren en een salade
Linguine met saus à la Sophia Loren en een salade

Het recept met de stoofpeertjes past perfect in deze tijd van het jaar. Erg lekker. Het is een combinatie van verschillende recepten geworden, in de basis heb ik gekozen voor het recept uit de handleiding van de slowcooker, met enige aanpassingen die -al zeg ik het zelf- erg geslaagd zijn gebleken.

De ingrediënten staan klaar
De ingrediënten staan klaar

Zeg het maar!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑