Update van Quibus

Vrouwtje vroeg me, of ik weer eens een stukje wilde schrijven, omdat mijn fans al zo lang niets van mij gehoord hebben. (je kunt natuurlijk altijd op mijn Facebookpagina kijken) Er zijn ontwikkelingen genoeg geweest, dus ik zal jullie weer eens op de hoogte brengen.

Ik word een dagje ouder en dat ga ik merken, maar aan de andere kant; ik ben er toch nog maar. Mijn beide broers helaas niet meer, die zijn ‘overgegaan naar gene zijde’, zeg maar. Of zoals dierenliefhebbers eufemistisch plachten te zeggen: “They crossed rainbow bridge”.

In mijn geval gaat de uitdrukking ‘Krakende wagens lopen het langst’ op. Ik heb het vaakst van iedereen een dierenarts gezien; diverse operaties en infecties achter de rug, maar ben als laatste van de drie Q-broers over.

Baasje en Vrouwtje vinden het zielig voor me, dat ik nu alleen zit. Ze hebben er goed over nagedacht en ze denken de oplossing te hebben;  ze adopteren weer 2 mannen.

Ik weet niet zozeer of ze dat nou alleen voor mij doen of stiekem ook voor zichzelf. Wordt dat wel wat, met twee van die kleine druktemakers en mijzelf? Natuurlijk, een warm bontje om tegenaan te kruipen is heerlijk en iemand die even je rug wil wassen is ook fijn, maar ze zijn wel erg beweeglijk hoor….

Het zijn overigens geen wildvreemden, ze komen van dezelfde fokker als mijn broers en ik, sterker nog, onze zus is overgrootmoeder van deze 2. Zij zijn geen broertjes, maar neefjes van elkaar. Waar we ten opzichte van elkaar in de stamboom zitten, weet ik niet precies, misschien zijn het achter-achter-achterneefjes?

Dat zijn ze dan!

Dat zijn ze dan!

Ze mogen zondag 15 mei worden opgehaald. Daarna verwacht ik de nodige kraamvisite, dat wordt gezellig.

Licht met een vlekje

Licht met een vlekje

Voorlopig zijn ze nog te klein om op internet te kunnen of te mogen, dus ik zal na de adoptie nog wel een update geven.

Donkere uitvoering

Donkere uitvoering

~~Wordt vervolgd~~

Zeg het maar!

