Dronken herders en een scheve boom

Dit bericht is inmiddels 5 jaar oud. De stal(len) staan nog niet dit jaar, en ik zet er ook minder neer dan voorgaande jaren. Inmiddels zijn we aan het sparen voor een mooie serie, waarvan we nu al een aantal beelden hebben. Wat wel grappig is, in 2010 viel Kerstmis in het weekend en dit jaar (bijna) ook (vrijdag en zaterdag).

Marks&Marks blogspot

Binnenkort is het Kerst en dan vieren we de geboorte van het kind Jezus. Althans, dat vier ik (en met mij nog ‘een paar’ anderen) maar wat mij betreft kan iedereen vieren wat hij of zij wil, of dat nu de winterzonnewende is, of het feit dat we twee extra vrije dagen hebben (al gaat dat dit  jaar niet op, want Kerstmis valt in het weekend). Hoe dan ook, voor mij is Kerstmis (het herdenken van) de komst van de Heer (waarvan ik ook wel weet dat dat niet op 25 december in het jaar nul gebeurde, maar we hebben die datum nu eenmaal overgenomen). Enfin, het moge blijken dat ik gelovig ben. Desondanks schroom ik er niet voor om in de huiskamer pontificaal een heidens symbool op te richten. Oftewel, de kerstboom.

Vandaag was het weer zover, ik had een vrije dag en zin in rotzooi, dus kom, naar…

View original post 825 woorden meer

Zeg het maar!

