Koffie is slecht voor je

Wij krijgen goed te eten bij onze Familie,  maar ik maak me wel eens zorgen om hun eigen voedingspatroon. Zitten we gezellig met zijn allen op de bank en zij eten of drinken wat. Dan is het toch logisch dat ik even kom ruiken omdat ik nieuwsgierig ben wat het is? Maar hoe vaak ik dan niet te horen krijg dat dat niet mag…. “Nee Quibus,  doe maar niet,  dat is koffie,  dat is slecht voor je.”  “Nee nee,  blijf daar maar weg,  dat is chocola,  dat is gevaarlijk voor je.”  “Eh-eh,  afblijven,  dat is wijn,  dat is niet goed.”

Ik maak me zorgen om ze,  al die slechte en gevaarlijke voedingsmiddelen, dat kan voor hen toch ook niet goed zijn?

There's a rat in mi coffee, what am I gonna do
There’s a rat in mi coffee, what am I gonna do
Zeg het maar!

