Komkommertijd: lieve dieren. Aahhhhhwwww…cute

Zomertijd, komkommertijd. De tijd dat mijn hersenen vakantie mogen nemen. De tijd waarin ik me niet druk maak om de originaliteitsprijs. En waarin ik dus andere sites en blogs afstruin voor leuke nieuwtjes en foto’s. Want wat is nu nu lekkerder dan op een regenachtige zondagmorgen met een kop koffie en een plak boerencake een beetje te surfen?

Vandaag heb ik weer een hele leuke site gevonden: Froot.nl. Filmpjes, foto’s berichtjes, ongewoon alledaags.

Dus in de categorie het betere Knip&Plak-werk volgen hier: Lieve Dieren…. (aahhwwww zo kjoet!)

 

Zeg het maar!

