Persoonlijke eindstand actie ‘Breien voor India’

Vandaag is het zover, de bekendmaking van mijn persoonlijke eindstand voor de actie Brei voor India.
Na vier maanden breien heb ik (tromgeroffel) 68 mutsjes voor India af!

Ze zijn as we speak per pakketpost onderweg naar Sam’s Kledingactie, die ze zal verzamelen voor Save the Childeren, dat vervolgens zorgt dat alle mutsjes die in Nederland gemaakt zijn in India terechtkomen. De actie werd zo succesvol, dat Save the Children vanwege het overweldigende aantal mutsjes dat ze elke dag per post binnenkregen aan Sam’s Kledingactie gevraagd hebben het ontvangen en verzamelen over te nemen.

De teller van Brei voor India staat vandaag totaal op 105.085 mutsjes, maar daar zal nog wel het één en ander bijkomen. Over de definitieve eindstand zal ik later nog berichten.

2 gedachtes over “Persoonlijke eindstand actie ‘Breien voor India’

  1. Er zijn dus heel wat mutsjes verzameld.
    Ik heb er graag voor gebreid.
    Is er al een nieuwe actie in petto??
    Hou mij aanbevolen vind het heerlijk om nuttig bezig te zijn voor een goed doel.
    Vriendelijke Groet;
    Wilma Mauritz.

Zeg het maar!

