Dingen die…. je vindt op internet

Internet is net een groot bos, je bent verdwaald voor je het weet. En zie er dan maar eens zonder GPS uit te komen….

Zo was ik op zoek naar patronen om kerstboomhangers van vilt te maken. In de vorm van bijvoorbeeld een hart, een engel of een ster. Ik googelde de schuingedrukte woorden. Het resultaat was wel even wat anders dan wat ik verwacht had en waarnaar ik op zoek was. Ik ontdekte een spirituele wereld waarvan ik het bestaan niet had vermoed.

Zo kwam ik tegen : De weg naar liefde en licht, Engelenremedies, de Geboorte van Archangel Tzaphkiel, Regenboogenergieen. Maar de meest spannende site vond ik wel: Het Elohim-Centre: Starfamily of creation en krachtplaats (?!). Let wel, voor al deze links geldt: aanklikken op eigen risico! Voor je het weet ben je ook verdwaald op internet en ik kan je niet komen redden.

Een wereld op zich, dat internet-bos. Het ene moment huppel je net als Roodkapje onderweg naar oma, in de hoop dat zij je kan helpen met  je handwerkhobby, het volgende moment ontdek je paden in het struikgewas waarvan je het bestaan niet wist. Nieuwsgerig als ik ben verken ik dan het begin van zo’n pad. Zo ben ik bijzonder geintrigeerd door het doel van het Elohim-centre, ik had werkelijk geen idee! Lees het maar even rustig door.

Doel
Het doel van het Elohim Centre is het begeleiden naar Ontwaken, naar een zelfgerealiseerde staat die niet los staat de maatschappelijke bijdrage en Gouden Tijdgeest.
Als onze hogere Essentie werkzaam kan zijn in de stof, gezondheid en het gewone leven, in mannelijk en vrouwelijke balans, stroomt het als vanzelf naar anderen en creëren we samen de hemel op aarde. Dat wil zeggen een betere organisatie en wereld.

Nou ben ik heel erg voor een betere wereld, dus ik wens de mensen van het Elohim-centre alle wijsheid en kracht toe. Misschien is het het  jargon (waarmee ik onbekend ben) dat mijn aandacht triggert. Het centrum heeft veel te bieden: zo is er een groothandel in kristallen, edelstenen en essences, je kunt er de “Pillar-of-Light opleiding” doen (kristal-ouderen bereiden een weg naar kristal-jongeren), je kunt een (zielen)relatie ReadingHealing laten doen, tevens is het mogelijk een opeliding tot Reader, Healer of Coach te volgen, en er zijn de praktijkopleidingen Kosmisch Kristal Master, Merlin, Heilige Magie-Magier, je kunt zelfs Master Healer-Reader-Coach worden.

U begrijpt, inmiddels zit ik niet meer in mijn stoel, maar lig ernaast er is nog een hele wereld te ontdekken, en met dank aan mijn verlangen om zelf kerstboomhangers van vilt te fabriceren, ben ik  dit op het spoor gekomen.

Zeg het maar!

